niedziela, 19 kwietnia 2015

Mów mi mamuśka

Mamuśka

D: Możesz mi wytłumaczyć takie dziwne zjawisko:

kiedy spotykamy twoich znajomych, w mojej grupie wiekowej , czyli 40 PLUS zwracają się do mnie w trzeciej osobie np. „witam mamusie„
„ jak się mamusia czuje ?„
„co u mamusi?„
„ pozdrowienia dla mamusi„

To jest tak, jakby krzyczeli:
„Ja nie jestem z twojego pokolenia. Ty jesteś matką fajnej, młodej dupy, a ja jestem jej kolegą. My się nie znamy, nie mamy o czym rozmawiać. Nie należymy do tego samego świata !!!
Twój świat to pewnie masa tragicznych problemów, a ja jestem zajebistym kolesiem. Chodzę na siłkę i jeżdżę na rolkach, nawet będę chodził na jogę dla mężczyzn – bo dla chłopców nie ma są ograniczenia wiekowe”

Kiedy poznaję twoich znajomych w grupie wiekowej 25-30 lat od razu przechodzimy na ty, są wyluzowani, sympatyczni chętnie opowiadają o sobie, szybko nawiązują kontakt . Często się radzą w wielu sprawach i są ciekawi mojej opinii na wiele tematów. Łapiemy normalny kontakt i jest fajnie

Wyjaśnij proszę.

W:
No nie wiem. Zapytam.

Mówiłam, że nie mam dziś ochoty na rozmowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz