wtorek, 2 czerwca 2015

Kwestia szpilki


D: czy żeby czuć się seksowna, trzeba ubrać szpilki ?
W: Archaiczna głupota. Jasne że nie. Na boso wygląda się równie seksownie. I jestem pewna, można wyglądać ultra sexy w trampkach, airmaxach, balerinkach czy czymkolwiek innym.
(no dobra, nie jestem pewna co do balerinek brr )

D: Ja też nie, ale na 100% odpadają koturny. Faceci tego nie znoszą. A nie uważasz, że jak ubierzesz szpilki to wzbudzasz większe zainteresowanie wśród mężczyzn?

W: Nie wiem, za to na bank pewności siebie dodaje mi śliczna bielizna. I pończochy. Czyli poczucie bycia sexy jest raczej w środku, nie koniecznie na zewnątrz.

D: No ok jeśli jesteśmy przy bieliźnie to kolor ma znaczenie. W standardzie zwykle mamy; czarny czerwony lub biały. Jak uważasz, co najbardziej robi facetom.

W: Trudne, to zależy od charakteru i sytuacji. Mi robi jak mam na sobie czarną bieliznę z pasków albo delikatne koronki. Nie wydaje mi się, żeby nowoczesny facet wariował na temat taniej czerwonej bliźnie. Ma być z klasą. I każdy ma swoje typy, warto o tym pogadać.

D: Wyobraź sobie, że kiedyś nie było stringów, a skoro ich nie było, to całkiem było sensu ubierać inne. Zostało mi to do dziś, i uwierz wielu facetów to kręci, kiedy tańcząc na imprezie nie wyczuwają żadnych pasków pod sukienka;) Ale jeśli już nosić pełen komplet to tez zdecydowanie czarny. No i koniecznie pończochy! Jakie to oszczędne: jak poleci oczko to wymienisz jedna nogawkę a nie dwie, no ale wróćmy do szpilek. Na ulice czy do łózka.

W: No do łóżka jeszcze ok. Ale na ulicę ?!? To nie jest wygodne !!! Po co ? No chyba żeby wywierać wpływ w sprawach biznesowych, ale to nie temat na dziś. Za to akcja #bezmajtek …masz rację ! Im to serio robi. Dla mnie to po postu opcja, żeby nic się nie odznaczało pod wąską sukienką, dla Ciebie wygoda. A dla facetów WTF ?! (czekamy na wypowiedzi )

D: A ja dalej cisnę szpilki !!! kobieta ładniej w nich chodzi, oczywiście jak kupi porządnie wyprofilowane i odpowiedniej wysokości wtedy kołysze biodrami i to jest bardzo zmysłowe. Podobno dzięki ich noszeniu mamy lepsze orgazmy, bo coś nam się zmienia w budowie... ale nie mam pewności czy to nie jest kolejna wkrętka facetów. Tak jak sperma na zmarszczki.

W: Ej, sperma jest pycha i super na zmarszczki! Zobacz, nie mam :))

D: Serio, ok to od dziś codziennie !!!!! jak nie pomoże mi na te pieprzone zmarszczki... to nie wiem co ci zrobię!

W: Mi ? Nic, botoks sobie zrobisz : )